Vilket skit!

Okej, vilka idioter röstade inte på Vanessa i Big brother? 
Helt serisöst, nu kommer det bli så tråkigt att kossorna kommer somna. Men det är väll så när man lever i ett mellanmjölks land där tjejer blir avundsjuka på transsexuella för att dom är snyggare. Patetiskt girls!

Igår var det i alla fall crazy, rockade loss med Sanna först sen Michell. 
Vi gick hem från efterfesten vid typ 6 imorse och jag sov till halv fem idag. Hahaha, jag dör. 
Men imon ska jag i alla fall kliva upp tidigt och gå ut och gå och skit. Kanske äta riktig frukost, we will seee!

Idag började ju Rupauls show också, awesome. Höll på att vika mig när " Rebecka GlassCOCK" presenterade sig. Hahaha, so funny, laugh my ass off!
Nu ska jag sova mina små fjärilar!

XOXO Niklas
Hahahhahaha, jag dör av den här bilden. MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0