Kyysss

Hej allihopa!

Åh idag är värdret kanoners, så himla härligt. Har varit lite små irreterad på att det bara varit massa dimma ute men nu så!
Tack gud.

Kom nästan precis hem från Gävle, har varit och träffat Linnéa lite, vi strosa lite på stan bara :)
Nu ska jag nog ta på mig brillsen och träningskläder och gå ut på en powerwalk en sväng. SKÖNT!
Sen måste jag fan plugga, har prov i svensk ekonomi på torsdag. Vore ju bra om jag pluggade lite nu istället för dagen innan som vanligt.

Justja, såg en sjukt äcklig människa på bussen idag, han lukta skit! Alltså verkligen bajs! Det liksom stickte till i ögonen, euw. 
Det är faktiskt lite äckligt att åka buss och sånt. 

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0