blogg.se cp?

Hallå, varför kommer det upp massa gamla inlägg för? 
Jävla skit.

Jaja, jag har nyss vaknat i alla fall, somnade med iPoden i öronen så jag vaknade av att Britney sjöng en trudelutt för mig :)
I alla fall så börjar jag dagen med en fet powerwalk! This bitch is staying skinny!
Ikväll blir det party O´clock you know, ska skriva historia ikväll!
Fullast vinner.

Men alltså nej nej neeej, jag gillar verkligen inte den här Patrik i Big brother, what´s his problem liksom?
Okej jag är gay men han? Hello, stop being such a pussy! Han är ju helt seriöst den mesigaste människa jag skådat.
Euw, han har ett riktigt horse face också, så ni girls eller boys som tycker att han är värsta "hunken" checka in fejjan en gång till är ni snäll.

Jaja, nu ska jag ta på mig mina rayban och gå ut på powerwalken! 
XOXO upper east siders

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0