Lördag!

Hej mina små älsklingar!

Vill bara säga att det är så himla kul att så många läser min blogg ;) 
Vissa kan ju bara inte få nog av mig och bara måste kommentera när dom ser mig, hahaha, men jag älskar det.

Idag är det himla varmt så lägger mig nog ute och solar lite tror jag, skulle ju vara bra om man inte var kritvit till sommaren!

Mjau, alltså helt allvarligt, jag har tänkt på en sak. Hur kan man använda samma tröja eller ja kläder överhuvudtaget flera dagar i rad utan att byta? Alltså okej, två dagar, fast inte underkläder men när man har samma kläder i mer än två dagar så tycker jag att det blir lite äckligt.
Folk borde ju tänka på det faktiskt :)
Det luktar inte gott alltså.

Nu ska jag ut och sola och hälla i mig vatten sen får vi se vad kvällen har att erbjuda!

blir en gammal bild igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0