Äntligen klar!

Vaknade typ åtta och plockade bort det sista i rummet så nu är allt gone! :D
Mitt skrivbord är rent också, har bara mitt smink och andra viktiga saker!

Idag ska jag hjälpa mamsen med något, kommer inte ihåg vad det var men det blir säkert bra liksom!
Sen ska jag nog sova hemma hos Annjelica för hon ska åka in till Anna (storebrors tjej) och fortsätta på sin tatuering imon, kommer bli supersnyggt!!
Jag vill också tatuera mig men vet inte vad jag vill göra och då tänker jag inte göra det heller. Vill ju trivas med den liksom. Men känner jag mig själv så kommer det bli något porrigt som vanligt!

På söndag ska jag in till Danielle också, hon ska kolla hur botoxen har lagt sig och hur läppar ser ut :)
Själv så är jag extremt nöjd, men jag vill nog ha lite störra läppar ändå och lite till botox.
Får se vad hon säger på söndag.

Dags att kila mina små älsklingar!

Usel bild men orka ta fram värsta kameran för att visa hur mitt skrivbord ser ut.
Det är iaf mitt smink, bara make up store såklart, mina ray-ban, parfym, tandblekning smycken och hårinpackning. Det viktigaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0