Vad är det för seriöst fel dig?

alltså nu är jag så lack så jag vet inte vad.
Ja igår var jag ut och rocka så kommer krösamaja nr1 med sitt flottiga äcklig jävla hår.
Jag tål inte människan hon är så full av skit så jag det är synd om henne.
Hon är nog helt seriöst besatt av mig, hon ska veta allt, till och med vad jag ska ha för kläder på mig när jag går ut.
Jävla äckel gå och duscha för fan.

Så det var det.
Jag hade faktiskt sjukt roligt annars, var omringad massa roligt folk se det kunde ju inte gått fel :D

Idag vet jag inte om jag ska ta det lugnt eller om jag ska sminka mig och göra håret stort och gå ut igen. Hmm, suger nog lite på den karamellen en stund! hhahahaha, alltså hatar det där uttrycket, så fult.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0