usch på er

Alltså, nu känner jag bara vilken vidrig människa jag har umgåtts med.
Hur kan man ringa folk man inte ens känner eller nej förlåt be någon annan att ringa åt än och hitta på saker?
Vad är problemet? Har man så mycket fritid så kanske det är dags att ta tag i sig själv innan man börjar rätta andra.
Även krösamaja också, patetiskt.
Menar inte på att jag är så himla bra och allt för det är jag verkligen inte men detta var väl det värsta jag hört.
Aja, det är väl som det är!

Nu ska jag lägga mig och sola lite och kurera mig lite, är sjukt förkyld eller så är det pollen, vet inte riktigt.
Imon ska jag följa med Annjelica till gävle också, hon ska bli tatuerad av Anna, kommer bli supersnyggt!

Pusselipuss!

Kommentarer
Postat av: LisaE

Helt rätt!

Ingen av dom kan må speciellt bra.

2011-04-27 @ 14:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0