Turkiet

Hej allihopa!

Det är strålande värder!
Jag har gjort massa sysslor idag, solat, tvättat, städat osv, kanon :D
Som det ser ut nu så ska jag och Annjelica boka en resa till Side (turkiet) på torsdag!
Fatta vad skönt! Tar vi den resan jag kollat på så kommer vi åka den 6/6. Hoppas verkligen på det.
Sen så ska jag åka med Sandra också i juni, blir mycket resande :D Jag ska även då till Side!

Jag ska bo på samma hotell som jag och min käraste vän Linnéa var på.
Sist jag var där var det så himla kul, vi gjorde massor av grejer, var på hemmafest hos några som turkar som fia kände och vi var fulla och glada varje kväll typ, hur roligt som helst!
Hoppas den här resan blir minst lika rolig, vilket jag tror!

Bild från turkiet förra året, sjukt scary var det att åka den där saken men jävligt häftigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0