SUNNY!

Hej allihopa!

Gud vad varmt det är ute, jag dör vad skönt :D
Idag börjar jag banta, wiiihooo, beach 2011 here I come. Ne men faktääääskt så måste jag bli lite skinny till nästa helg när jag och käraste Linn ska till stockholm och göra kaos!

Jag ska leva på enbart nutrilett i fram tills dess, gud hur ska jag kunna motstå maten liksom.
Kommer nog svimma och ha mig och hamna i något slags klimakterie!

Nu ska jag sätta mig och sola och dricka VATTEN. Fyfan.

Bjuder på en väldigt gammal bild :)


Kommentarer
Postat av: PAUSE

jag gjorde nutriellta förra året. INGET jag rekommenderar :P käka nyttigt. Skippa kolhydrater. Ta en timme promenad varje dag :D du kommer RASA. Promise u... så kör jag.

2011-04-15 @ 15:53:44
URL: http://finest.se/pause

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0