Summer 2011

Hej mina kycklingar!

Jag somnade sjukt sent, 4 typ. The way back var inte alls nå bra, massa brytnignar vilket jag inte orkar lyssna på i 2 timmar liksom.
Sitter och nätshoppar lite, har beställt hem ett par sandaler från Acne, dom går loss på ca 1800 :-
Jag vill inte köpa dom men måste, för helt seriöst jag har fan kollat överallt och det finns inga snygga sandaler i hyffsat pris till killar. Skitdåligt!
Men dom här är riktigt snygga i alla fall och helt i leather, blir snyggt till ett par korta kornblåa shorts, vitt oversize linne och Ray-ban aviators!

Acne gör ju helt awesome saker, så jag kunde inte låta bli att klicka hem lite annat roligt också :D
här är grejerna jag beställt :D

sandalerna är ju awesome!

Vitt linne :)
Strumpor :D
Svarta kortare shorts :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0