Hot?

Kom presic in från promenaden, så himla skönt var det!
Alltså när jag kom in så kom det en sjukt scary gubbe på en moppe på våran gata. Alltså jag har sett honom flera gånger på våran gata, det han gör är att han åker apsakta och glor in i vårat hus. Man bah, hello! what´s your problem liksom. 
Visst det är många som åker och glor in hemma hos oss men han gör det ju väldigt ofta. 
STOP IT OLD MAN!

Sen så tycker jag att Qruiser aka Qx är en väldigt underhållande sida. Alltså folk där är så sjuka, dagligen så får jag flera mail om massa erbjudande som t.e.x "sugen på en äldre men erfaren man?" 
Man bah, hallåååååå du gammal nog att vara min morfar liksom. Hans tankar borde vara "vad ska det stå på min gravsten" 
Men neeeeej då, det är " ååååh jag vill knu**a en 20 åring"
Euw det är så äckligt! 
Tror dom helt seriöst att man går med på det eller? Den som gör det kan ju inte må bra psykiskt i alla fall.

Sen så kan man (väldigt sällan) få lite roligare mail som den här killen.
Läs att han säger att han är hetero, ok? weird.
Aaaah justja jag har knäppte bild på gubben också, han kollade bort när han såg att jag glodde rakt ut :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0