blekfeta peter

Hej alla!!!

Är hemma hos Annjelica och tar det lugnt bara, ikväll ska jag jobba natt! Som det ska gå undan :D
Alltså denna Peter i Big brother, vad är hans problem, han är som en avundsjuk fjortis på Sara och Martin.
Man bah, låt dom vara du gamla man.
Riktigt pinsamt är det i alla fall.

I helgen blir det party party, imon ska jag fetta en pizza med. Det var sjukt längesedan jag åt en pizza faktiskt, säkert ett år sedan. känns det som.

Nu ska jag fortsätta lata mig och sen kolla Big brother igen och plastikprogrammet på TV11, love it.
Älskar att se när dom köttar på med fettsugningsslangen!
Sadist? NOT. Tycker det är jätteintressant faktiskt.
Jag vill själv jobba med fillers!

Bjuder inte på någon bild idag!

XOXO upper east siders

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0